دریپر

دریپر روی خط P.C (خود شوینده) بهاران قطره

این قطره چکان به علت داشتن سیلیکون دارای خاصیت تنظیم فشار بوده و مناسب جهت باغات میوه، باغ ویلا، گلخانه ها، تراریوم، دیوار سبز می باشد. میزان آبدهی: 4 لیتر در ساعت
قطره چکان روی خط pc در سطوح شیبدار و غیر همسطح قابل استفاده می باشد.
با توجه به یکنواختی توزیع آب بهترین و مناسب ترین قطره چکان برای سیستم آبیاری تحت فشار می باشند.
قابلیت خودشویندگی نیز ویژگی دیگر این قطره چکان ها می باشد. (ذرات ریزی که از فیلتر عبور میکند توسط سیلیکونی که داخل قطره چکان قرار دارد به بیرون هدایت میشوند)
به علت تنظیم فشار بودن در فشارهای متفاوت از 1 الی 3 اتمسفر دارای آبدهی کاملا یکسان می باشند. (مثلا دریپر 4 لیتر در ساعت در این رنج فشاری آبدهی 4 لیتر در ساعت را دارد)
جهت نصب قطره چکان از پانچر استفاده میشود.
این نوع دریپر روی لوله 16 و 20 لودن(نرم) قابل نصب می باشد.
نحوه استفاده از قطره چکان روی خط pc خودشوینده:
در آبیاری قطره ای باغات بسته به سن درخت نیاز آبی درختان افزایش پیدا می کند. درصورتیکه سن درخت شما یکسال باشد می توانید از 2 عدد قطره چکان 4 لیتر در ساعت برای آبیاری نهال خود استفاده کنید. با افزایش سن درخت نیاز آبی بالاتر رفته و شما باید تعداد قطره چکان ها را در سال چهارم 6 عدد و در سنین 6 سال به بالا 8 عدد استفاده نمایید. درضمن نحوه چیدمان این تعداد دریپر به شرح زیر است:
اگر فواصل درختان روی ردیف 3متر باشد؛ باید دو لوله 16 در طرفین درخت و با فاصله 70 سانتی متر از آن قرار دهید و در فاصله 3 متری بین درختان 4 عدد دریپر با فاصله 75 سانت در یک طرف و 4 عدد دریپر دیگر بر روی لوله سمت دیگر نصب نماید.
زمان آبیاری بسته به نوع درخت و سن درخت متفاوت است.

شرکت بهاران قطره اصفهان در سال 1390 شروع به فعالیت در این عرصه نموده است .

در همین راستا با استفاده از سیستم های مدرن و پیشرفته صنعتی با راندمان بالا در تولید محصولات ابیاری قطره ای و بارانی قدم در این عرصه نهاده و همچنین مجموعه بهاران قطره دارای آزمایشگاه تخصصی برای تست کشش و MFI اجناس می باشد .

محصولات شرکت بهاران قطره اصفهان از بهترین مواتد پلی پروپلین که دارای ANTI UV مقاوم در برابر نور آفتاب و همچنین جلبک زدگی میباشد .

شرکت بهاران قطره با کیفیتی باورنکردنی محصولات خودش را برای شما عزیزان عرضه میدارد و توانسته است با نمایندگی های معتبر در تمامی استانهای ایران و همچنین کشورهای همجوار ایران محصولات خود را پخش نماید و در اختیار شما قرار دهد .

هدف شرکت تولیدی بهاران قطره اصفهان تنوع محصولات و جلب رضایت شما عزیزان میباشد .

شعار تبلیغاتی شرکت بهاران قطره اصفهان : کیفیت همه چیز نیست ولی همه چیز بدون کیفیت هیچ است


شرکت تولیدی و بازرگانی نواوران (WATERKING) با سبد کالایی کاملی که در اختیار شما سروران ارایه میدهد در نظر دارد محصولات شرکت تولیدی بهاران قطره سپاهان را نیز به شما عزیزان تقدیم نماید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت آبیاران کشت خوش آمدید
کارشناس فروش