ابیاری قطره اینوار تیپنوار تیپ ابیاری قطره ای

فروش مستقیم نوار قطره ای از تولید کننده

فروش مستقیم نوار قطره ای از تولید کننده. نوار قطره ای، بسیاری از دشواری های آبیاری گیاهان را مرتفع کرده است به طوری که علاوه بر صرفه جویی در هزینه، آب به ریشه گیاهان به طور اصولی تری انتقال می یابد. خرید مستقیم نوار قطره ای از تولید کننده، به شما این امکان را می دهد تا هزینه کمتری صرف و یک محصول بی عیب و نقص را تهیه کنید و همچنین در صورت وجود هرگونه مشکل، آن را با تولید کننده به راحتی در میان بگذارید و بدون مشکل خاصی به رفع آن بپردازید.

انواع نوار تیپ پلاک دار ایرانی

نوار های پلاک دار باعث سهولت در حوزه کشاورزی و آب رسانی شده است که با قرارگیری پلاک هایی روی بدنه این نوار، آب با فشار منظمی خارج می شود، از انتقال بیش از حد آب به گیاهان جلوگیری می کند و به سبز شدن جوانه ها کمک شایانی می کند.

یکی از بارزترین ویژگی این نوارها، منعطف بودن آن ها نسبت به سایر نوار ها می باشد و شما از آزادی عمل بیشتری در استفاده و نصب آن برخوردار خواهید بود. به راحتی می توانید در هر زمین هموار یا ناهمواری آن را به کار بگیرید.

پلاک ها یا قطره چکان های این نوار به گونه ای طراحی شده است که منافذ آن مسدود نشود و خروج آب از آن به روال طبیعی صورت بگیرد. ضخامت آن ها مناسب می باشد تا از هرگونه پارگی و ایجاد سوراخ محفوظ بماند.

تفاوت انواع نوار های تیپ پلاک دار ایرانی اغلب در اندازه های آن است که در سایز های متفاوتی با توجه به نیاز شما عرضه می شود. برخی نوار ها تک خروجی هستند و در برخی دیگر دو خروجی تعبیه شده است و همچنین مقدار فاصله بین پلاک ها و قطره چکان ها نیز متفاوت است که معمولا در محدوده فاصله 10، 15، 20 و 30 سانتی متری از هم قرار دارند.
ضخامت و مقدار آب دهی در آن ها نیز کمی با هم متفاوت است که می توان با توجه به میزان آب مورد نیاز، به خرید نوار مورد نظر اقدام کرد.

نکات مهم هنگام خرید نوار تیپ آبیاری کشاورزی

برای این که در نهایت متضرر نشوید، باید به نکات مهم هنگام خرید نوار تیپ آبیاری کشاورزی توجه کرد و همچنین دانستن روش هایی به شما کمک خواهد کرد تا یک نوار تیپ با کیفیت را تهیه کنید. به طور اختصار به برخی از نکات خواهیم پرداخت:

وزن: از مهم ترین عواملی که شما را در انتخاب نوار های تیپ مناسب راهنمایی می کند، وزن این نوار ها است که نمایانگر ضخامت آن نیز می باشد به طور مثال اگر اندازه یک نوار هزار متر باشد، با ضخامت 200 میکرون و با فاصله 10 سانتی متری پلاک ها، وزن آن حداقل باید 11 کیلوگرم و یا کمی بیشتر باشد و اگر وزن این نوار کمتر از حد معمول باشد، کیفیت مطلوبی نخواهد داشت.

قطر: قطر نوارها نیز اهمیت زیادی دارد که تعیین کننده مقدار آب عبوری از آن است و اگر قطر آن بیش از حد زیاد یا کم باشد، آب رسانی به درستی صورت نخواهد گرفت و در نصب اتصالات دچار مشکل خواهید شد. اندازه استاندار این نوار های تیپ بین 16/5 تا 17 میلی متر است.

نشان استاندار: تمام مشخصات و نشان استاندارد باید روی محصول درج شده باشد. نوار های تیپ از سوی جهاد کشاورزی دارای تاییدیه می باشند که حتما قبل از خرید به آن توجه کنید و لازم به ذکر است که بیشتر این نوارها در صورت داشتن تاییدیه از طرف جهاد، دارای ضمانت نیز می باشند و شما می توانید با خیال آسوده تری به خرید آن ها اقدام کنید.

ذکر این نکته لازم و ضروری می باشد که مراکز نامعتبر زیادی این محصول را با نشان های استاندار تقلبی ارائه می کنند که ممکن در وهله اول شما متوجه این نکته نشوید. پس راه حل چیست؟ بهترین راه حل این است که شما به مراکز معتبر رجوع کنید که این کار را با مشورت می توان انجام داد و از مراجعه کردن به هر مرکزی بپرهیزید.

توزیع نوار قطره ای در اصفهان با بالاترین کیفیت

مرکز ما توزیع نوار قطره ای در اصفهان، تبریز وسایر شهرها را با بالاترین کیفیت انجام می دهد و با فراهم آوردن شرایط خرید آسان، باعث راحت تر شدن روند خرید شده است. تمام نوار های عرضه شده توسط ما، استحکام بالایی دارند و همه ی آن ها ضد ضربه هستند و در مقابل شرایط آب و هوایی مختلف، مقاومت زیادی را از خود نشان می دهند.

ما با داشتن پشتوانه ای از تجربه و افراد متخصص در حوزه تجهیزات کشاورزی، اقدام به فروش انواع نوار های تیپ نموده ایم. سعی ما بر این است تا بتوانیم با ارائه محصولات با کیفیت همراه با قیمت مناسب، رضایت مشتریان را جلب کنیم و درصدد آن هستیم تا ارتباط خریداران در طول زمان با ما قطع نشود و همکاری های بیشتری را با یک دیگر تجربه کنیم.

برای خرید نوار تیپ می توانید به روش اینترنتی اقدام کنید که برای این منظور به سایت ما مراجعه کنید و فیلد موجود را پر کنید. پس از آن ما خود با شما تماس خواهیم گرفت. اگر خواهان ارتباط سریع تری می باشید، می توانید به شماره درج شده در سایت با ما تماس حاصل فرمایید و درضمن دریافت مشاوره از آخرین قیمت نوارها و انواع آن آگاهی یابید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت آبیاران کشت خوش آمدید
کارشناس فروش