لوله پلی اتیلن

فروش مستقیم کارخانه لوله پلی اتیلن 4 اینچ

لوله های پلی اتیلن بسته به درجه خلوص مواد اولیه دارای کیفیت های متفاوتی هستند. از این رو قیمت لوله پلی اتیلن بسته به درجه خلوص مواد اولیه متغییر است و قیمت لوله پلی اتیلن به دلیل نوسانات مداوم قیمت کالاها با توجه به شرایط موجود، ناپایدار است. حال مشتریان گرامی برای اطلاع از آخرین قیمت فروش مستقیم لوله پلی اتیلن 4 اینچ می توانید با واحدهای فروش این سایت تماس حاصل فرمایید.

مزایای استفاده از لوله پلی اتیلن 110

لوله های پلی اتیلن 110 میلی متری عمدتا به عنوان لوله های کمکی برای آبیاری مزارع کشاورزی، لوله های آب، باغات و گلخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند و این لوله ها با انواع شیرآلات موجود در بازار سازگاری صد درصد دارند.

تمام اتصالات استاندارد استفاده از این لوله های پلی اتیلن 110 میلی متری شامل: آبیاری معمولی، تامین آب، انواع سیستم های آبیاری قطره ای، سیستم های آبیاری تحت فشار، سیستم های آبیاری، چرخش مرکزی، آستر، سیستم های آبیاری روش اتصال لوله های پلی اتیلن جهت آبیاری و تامین آب معمولا به صورت پیچی می باشد.

لوله های پلی اتیلن به صورت کلاف با فشار کاری ده، سیزده و شانزده برابر تولید و در سایر فشارهای کاری با انشعاب های بیست متری عرضه می شود. به عنوان مثال لوله پلی اتیلن بیست میلی متری با فشار ده بار به صورت کلاف تولید می شود و لوله پلی اتیلن بیست میلی متری با رزوه دوازده متری نیز تولید می شود. استفاده از لوله کلاف باعث کاهش هزینه های اتصال و کاهش هزینه های اتصال می شود.

در حال حاضر استفاده از لوله پلی اتیلن باغی جایگاه ویژه ای دارد و این موضوع زمانی مورد توجه قرار می گیرد که سایز لوله سیصد میلی متر باشد. استفاده از سایر لوله های فلزی و بتنی با افزایش قطر لوله فوق، باعث شده که مهندسان و مشاوران اغلب استفاده از این لوله فلزی را پیشنهاد می کنند و در صورت مناسب بودن هزینه، نصب و نگهداری لوله مقرون به صرفه تر از لوله های فلزی است. .

لوله های پلی اتیلن که به لوله های پلاستیکی نیز معروف هستند به دلیل خوردگی برای آبیاری، آبرسانی، گازرسانی و به طور کلی استفاده از لوله های فلزی قیمت کمتری دارند و شرایط محیطی که استفاده از لولاهای فلزی را غیرممکن می کند از این لوله های استفاده می شود.

راهنمای انتخاب لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن نوعی لوله می باشد که به صورت کویل از مواد پلی اتیلن مطابق با استانداردهای DIN 8074 آلمان و INSO 14427-2 تولید و عرضه می شود. لوله های پلی اتیلن از نظر استانداردهای ظاهری هم اندازه هستند، در کل وزن لوله های پلی اتیلن تمامی پارامترها از جمله وزن یک متر و ضخامت دیواره لوله های پلی اتیلن را در بر می گیرد. لوله های پلی اتیلن دارای چندین ویژگی هستند، از جمله:

  1. دارای سطح داخلی صیقلی صاف و غیر خورنده که با کمی دقت قابل مشاهده است.
  2. سطح بیرونی صاف، مات و براق نیست.
  3. دارای گواهی تولید که مانند لیبل روی تیوب چسبانده شده و در صورت نیاز قابل چاپ روی کاغذ و دریافت گزارش تولید از قبیل نوع مواد و تاریخ ساخت می باشد.
  4. هنگام جوشکاری لوله ها به راحتی به هم متصل می شوند و جوش به طور یکنواخت به شما می رسد.
  5. به راحتی خم نمی شود و پس از مدتی با فشار دادن و خم شدن به صورت نیم دایره در می آید که در لوله OFF GRADE اینطور نیست.
  6. در صورت خرید لوله پلی اتیلن، بیمه نامه و استاندارد اجباری لوله پلی اتیلن را در نظر بگیرید، در برخی موارد امکان خرید لوله پلی اتیلن با آرم استاندارد جعلی وجود دارد و اقدام به خرید آن نمایید.
  7. متاسفانه برخی از کارخانجات لوله های پلیمری را با مواد پلی اتیلن ترکیب می کنند، لوله های پلی اتیلن را جوش نمی دهند و آب نشت می کند. لوله های پلی اتیلن OFF GRADE که اغلب برای پوشش کابل ها و خطوط فیبر نوری استفاده می شود، به صورت لوله آب به مشتریان تحویل داده می شود که باعث کاهش قابل توجه عمر لوله های پلی اتیلن می شود.
  8. لوله پلی اتیلن درجه دو به عنوان لوله آب آشامیدنی عرضه می شود که سلامت مصرف کنندگان آب شرب را با خطر جدی مواجه می کند. از این آب برای مصارف شرب استفاده کنید سلامت مردم قابل مذاکره نیست.

همه چیز درباره لوله پلی اتیلن 4 اینچ

لوله های پلی اتیلن 4 اینچ مشابه لوله های پلیمری ساخته شده از پلی اتیلن هستند و این مواد لوله بسیار بادوام بوده و کاربرد وسیعی دارند. لوله های پی وی سی نیز یکی از مهم ترین لوله های پلیمری جایگزین لوله های سنتی می باشد. قیمت لوله های پی وی سی بسته به کاربری و کیفیت متفاوت است. یکی از لوله های پی وی سی لوله پلیکا می باشد که در اندازه ها و ابعاد مختلف تولید می شود.

لوله پلیکا بسته به سایز، وزن و مواد اولیه با قیمت های متفاوتی به فروش می رسد. لوله های پلی اتیلن یکی از پرکاربردترین لوله هایی هستند که به راحتی می توانند جایگزین لوله های فلزی و چدنی شوند. این لوله ها انواع مختلفی دارند که یکی از آنها لوله پلی اتیلن 4 اینچی است. لوله پلی اتیلن 4 اینچی PE100 که مطابق با استانداردهای بین المللی ساخته شده است، استحکام بالایی دارد و به طور کلی دارای نوارهای آبی در دیواره های بیرونی است.

از آنجایی که مهمترین کاربرد لوله های پلی اتیلن 4 اینچ در تامین آب است، از این لوله ها در سیستم های اطفاء حریق و یا سیستم های خنک کننده استفاده می شود. یکی از مهمترین کاربردهای این لوله پلی اتیلن ضد اسید در سیستم های آب و فاضلاب و همچنین در خطوط آبرسانی شهری و روستایی می باشد. دلیل اصلی استفاده از لوله های پلی اتیلن 4 اینچ داشتن دیواره صاف است که برای حمل مایعات بسیار راحت است و قطعات تعلیق سخت و ساینده به راحتی از این لوله ها عبور می کنند.

لوله پلی اتیلن سه لایه نیز بادوام است، ترک نمی خورد و در صورت نصب صحیح نیازی به نگهداری طولانی مدت ندارد. علاوه بر این، باید توجه داشته باشید که از دیگر دلایل استفاده از این لوله ها ممکن است مقاومت در برابر عوامل مکانیکی مانند فشار، خمش و لرزش زمین باشد. از محصولات صنعت لوله می توان به نمونه های پلی اتیلن با ضخامت حدود 4 اینچ اشاره کرد که با توجه به این ویژگی در موارد خاص مورد استفاده قرار می گیرند.

از داده‌های موجود، مشخص است که بیشتر مزایای آن‌ها مربوط به فرآیند ساخت و ساز است، اما دامنه عملکردی محصول را می‌توان به سایر حوزه‌های گسترده‌تر گسترش داد. از طرف دیگر، این محصولات مقدار کمی فاضلاب را از شهر منتقل می کنند. همچنین مشاهده می شود که این لوله ها به دلیل مقاومت خوب در این منطقه و تأثیر بر فشار جریان آب برای تجهیز آب شهری و روستایی مورد استفاده قرار می گیرند.

عوامل موثر بر قیمت لوله پلی اتیلن اصفهان

در مورد قیمت لوله های پلی اتیلن اصفهان می توان گفت که، به طور کلی این لوله ها نسبت به انواع لوله های موجود در بازار ارزان تر هستند که یکی از مهم ترین دلایل رشد فروش محصولات می باشد. البته انواع مختلفی از لوله ها مانند لوله های پلی اتیلن 4 اینچی در بازار وجود دارد که به همین دلیل این نوع محصول قیمت های متفاوتی دارد.

از طرفی باید توجه داشت که وزن و طول سیم پیچ لوله در قیمت آن تاثیر زیادی دارد. با این حال به طور کلی قیمت این محصول کاملا مناسب است بنابراین استفاده از آن باعث کاهش هزینه های پروژه می شود. خریدار اصلی لوله پلی اتیلن 4 اینچ به قیمت کارخانه می تواند محصول را از شرکت های پخش و نمایندگی های تولید کننده خریداری کند زیرا عرضه مستقیم و بدون واسطه و قیمت بسیار پایین می باشد.

همچنین کیفیت آنها بسیار خوب و قابل اعتماد می باشد و یکی دیگر از راه های ارزان قیمت خرید عمده این محصول، خرید اینترنتی آن است. با این روش مشتریان می توانند به راحتی از طریق سایت کارخانه ها و نمایندگی های آنها لیست قیمت انواع لوله پلی اتیلن رفسنچان را مشاهده کرده و با استفاده از دستورالعمل های متخصصین این نوع لوله، لوله های پلی اتیلن مورد نیاز خود را تهیه کنند.

قیمت لوله پلی اتیلن رفسنجان را می توانید از کارخانه های تولیدی مستقر در شهر دریافت نمایید. مشتریان می توانند این محصول را با کمترین قیمت از مرکز فروش تهیه کنند. در اینجا نحوه خرید، فروش و قیمت این محصول آورده شده است. ما طیف گسترده ای از لوله های پلی اتیلن را برای حمل و نقل آب و گاز تولید می کنیم. کارخانه یاسوج یکی از بهترین برندهای لوله پلی اتیلن می باشد.

لوله پلی اتیلن اصفهان با قیمت های متنوعی در بازار عرضه می شود که لوله های پلی اتیلن درجه یک با کیفیت ترین و کم هزینه ترین هستند. از این رو کارخانه های مختلف می توانند این محصول را به صورت عمده خریداری کنند و از تخفیف های بزرگ برای شرکت های تولیدی نیز برخوردار شوند. مشتریان می توانند برای مشاهده لیست قیمت لوله پلی اتیلن یاسوج می توانند با ما تماس بگیرند و از قیمت لوله پلی اتیلن اصفهان مطلع شوید.

قیمت عمده لوله پلی اتیلن 4 اینچ

با توجه به نوسانات مواد پلی اتیلنی، قیمت عمده هر متر لوله پلی اتیلن 4 اینچ در بازار در نوسان می باشد و مشتریان باید برای دریافت قیمت روزانه این محصول و دریافت لیست قیمت به صورت شفاهی یا کتبی به این سایت های مخصوص لوله مراجعه کنند. همچنین می توانید لیست قیمت لوله پلی اتیلن 3/4، لوله پلی اتیلن رولی و انواع لوله پلاستیکی آب مناسب برای فاضلاب کشاورزی و شهری را از طریق این فروشگاه های اینترنتی مشاهده نمایید.

لوله پلی اتیلن 4 اینچ از نمایندگان کارخانه های تولید کننده با نازلترین قیمت خریداری می شود. این شرکت ها وب سایت هایی دارند که محصولات خود را برای بازدیدکنندگان این سایت ها تبلیغ می کنند. این فروشگاه های آنلاین عرضه مستقیم دارند بنابراین قیمت آنها پایین ترین است.

قیمت لوله پلی اتیلن 4 اینچ کلاس A مورد تایید بسیار بالاتر از نمونه های دیگر می باشد. این تفاوت قیمت به دلیل کیفیت بالای مواد اولیه و استحکام بالای لوله ها می باشد. قیمت لوله پلی اتیلن 4 اینچ به اجزای مختلفی از جمله عرضه، تقاضا، نرخ ارز، حجم خرید و تولید سالانه بستگی دارد. هنگام خرید لوله پلی اتیلن 4 اینچ ممکن است با قیمت های متغیری در بازار مواجه شوید که دلیل آن دخالت واسطه ها می باشد.

قیمت لوله پلی اتیلن چهار اینچ به عوامل مختلفی از جمله اندازه خرید، نام شرکت، نوسانات ارز و زمان خرید بستگی دارد. یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت لوله های پلی اتیلن چهار اینچی عرضه و تقاضا است. در صورتی که عرضه این محصول پاسخگوی تمامی نیازهای بازار نباشد، قیمت لوله های پلی اتیلن چهار اینچ بلافاصله افزایش می یابد. راندمان بالا و تقاضای زیاد برای لوله های پلی اتیلن چهار اینچی باعث شده تا شرکت های مختلفی اقدام به تولید این محصول کنند.

بازار خرید لوله پلی اتیلن 4 اینچ

به طور کلی در هنگام خرید محصول باید بهترین انتخاب را انجام داد و کاربرد و شرایط استفاده از آن را به دقت مطالعه کرد تا از آسیب و تلافی احتمالی جلوگیری شود. به همین دلیل کارشناسان فروشگاه اینترنتی با در نظر گرفتن مواد، خوردگی و سایر عواملی که از لوله عبور می کند، آماده اند در هنگام خرید بهترین مشاوره را به شما ارائه دهند و در نهایت بخواهید محصول مورد نظر خود را به دست آورید.

نمونه های لوله های خریداری شده را می توان به آزمایشگاه های همکار که با اداره استاندارد کار می کنند، برد و در داخل این کارخانه ها آزمایشگاه های تخصصی وجود دارد که لوله ها را به طور کامل بررسی و بازرسی می کنند. تمامی تست های سلامت برونش را می توان در این آزمایشگاه ها انجام داد و درصد آلودگی و آلودگی برونش را می توان روی یک کاغذ ثبت کرد تا مشخص شود لوله خریداری شده استاندارد است یا حاوی مواد پلاستیکی یا کثیف است.

فروش مستقیم کارخانه لوله پلی اتیلن 4 اینچ

قیمت و نحوه توزیع بی واسطه لوله پلی اتیلن 4 اینچ و لوله پلی اتیلن 800 بسته به نسبت مواد زائد استفاده شده در لوله پلی اتیلن متفاوت است. کارشناس شرکت ما به شما خواهد گفت که چند درصد از مواد زائد در این لوله برای فروش استفاده شده است. یکی از روش های محاسبه قیمت لوله پلی اتیلن درجه یک وزن آن است و با افزایش وزن لوله قیمت آن افزایش می یابد. از این رو واحد توزیع بی واسطه لوله پلی اتیلن 4 اینچ ما این محصول را با قیمت به روز روانه بازار می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت آبیاران کشت خوش آمدید
کارشناس فروش